Vertrek Amsterdam en aankomst Bangkok dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Vertrek Amsterdam en aankomst Bangkok dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Vertrek Amsterdam en aankomst Bangkok dag 1

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

11 November 2018 | Thailand, Bangkok

10-11-2018 en 11-11-2018
Zo, we waren er klaar voor! Alles gepakt en we konden vertrekken!
We vlogen met Emirates en jeetje wat een enorm vliegtuig, maar wel super cool! We hadden mooi drie stoelen naast elkaar bij het raam. We vertrokken om 14.30 uur en hebben goed en lekker gegeten aan boord.
Zes uurtjes later zijn we in Dubai geland. Voor ons gevoel was het pas 21.00 uur, dus Samie was wel moe, maar kon nog niet slapen door alle indrukken. Op Dubai drie uur gewacht (de tijd ging overigens best snel) en vervolgens konden we verder vliegen naar Bangkok. Voor ons gevoel was het 12 uur in de nacht en Samie lag dan gelukkig ook al snel te slapen.
Om 12.00 uur in de middag (voor ons gevoel 6.00 uur in de ochtend) zijn we geland op Bangkok. Direct een gwk opgezocht en een telefoonwinkel voor een Thais SIM-kaartje en we konden op zoek naar een taxi die ons naar ons hotel/ hostel kon brengen. Aangekomen bij het hotel hebben we begrepen dat het hotel pas in juni 2018 is opgericht en dat is te zien! Het hotel Bangkok Saran is een erg gezellig hotel en ligt centraal gelegen in de oude stad. Nadat we ons hadden opgefrist, was het inmiddels 16.30 uur en zijn we naar buiten gegaan om wat te gaan eten. Chafik wilde graag Thaise streetfood uitproberen. De meneer van het hotel had aangegeven dat dit goed te halen is op de Khaosan Night Market en inderdaad, we hebben lekker gegeten! Daarna snel naar het hotel, want Samie viel tijdens het eten al bijna in slaap en wij stiekem ook! Welterusten!

• 11 November 2018 - 11:45

Kees Twilt:

Hoi Mirjam en de rest

Wist niet dat jullie op vakantie gingen! Veel plezier!

Kees

• 11 November 2018 - 14:42

Jannie:

Inderdaad een goed plan dit, Mirjam!
    Een leuke herinnering en we volgen jullie op de voet, super!

Heerlijk om in zo'n goed hotel terecht te komen waar je lekker bij kan komen van de reis. Geniet ervan!!

• 12 November 2018 - 08:07

Mama:

Ja het is inderdaad een heel groot vliegtuig en leuk dat Jeroen, Matthijs en ik het hebben zien opstijgen! Heerlijk dat jullie een nieuw hotel hebben, is er nog weinig ongedierte haha. Ik vind het een leuk verslag en een goed plan.
    Lieverds, nog veel plezier en geniet ervan, dikke knuffel en kus voor jullie drietjes!!