Van Bangkok naar Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar Koh Chang

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 November 2018 | Thailand, Ko Chang

17-11-2018
Om 7.15 uur werden we opgehaald en gebracht naar de Mo Chit Bus Terminal, waar we schreeuwend werden verwelkomd. Alle medewerkers achter de balie riepen en wapperde naar ons dat we naar hen konden komen. Wij hebben een dame uitgekozen en onze tickets laten zien. We moesten nog een extra stoel betalen voor onze koffer.
Na een half uur te hebben gewacht, konden we in het busje en zijn we van Bangkok naar de Koh Chang Ferry Pier gereden. Onderweg nog wel overgestapt in een rode taxi (even googelen), waar we met 13 man incl. bagage achterin werden gestopt. Maar eenmaal bij de pier, konden we al snel in de ferry. Na een half uurtje kwamen we aan op het eiland Koh Chang en hebben we de taxi naar het hotel gepakt. We hebben een heerlijk hotel aan het strand en vanaf nu tot vrijdag is het alleen maar chillen, chillen en chillen!

• 18 November 2018 - 14:17

Jannie:

Chillse!!!!!! Xxxx

• 18 November 2018 - 14:29

Mama:

13 man incl. bagage dat is wel heeeeeel veel!! Hopelijk was het minder druk in de ferry?!
    Maar nu dan heerlijk genieten van het strand en het fijne hotel!!