Eerste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

18 Juni 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie berichtjes op de site! Hier is het goed. Lig nu, elf uur, op bed. Het is hier in de stad ontzettend druk. De auto's komen overal vandaan... (tenminste dat lijkt zo omdat ze met oversteken eerst rechts komen.. En dan links... ;$ haha)
Het is hier 32 graden en best een beetje drukkend warm, moet nog een beetje acclimatiseren...
Ik ben vanavond naar China town geweest, een markt hier in de buurt. Grappig om te zien, heb foto's toegevoegd. Ze hebben er van alles.

Morgen naar de Batu Caves en de Petronas Towers. Ja haha, dank voor de reminder, ik zal inderdaad oppassen voor de apen!

Wordt vervolgd!

;)

PS: ik heb WiFi op mijn kamer (die niet helemaal top werkt, aangezien ik bij alles wat ik doe opnieuw moet aanmelden. Maar goed ik ben blij met iets) en heb van waarbenjij.nu een hele handige app zodat ik via mijn telefoon de verhalen op de site kan zetten

  • 18 Juni 2012 - 16:32

    Lianne:

    Leuk hoor! Ziet er nu al goed uit, ook leuk met foto's!!
    Veel plezier en ik ben benieuwd hoe snel je acclimatiseerd:-)

  • 18 Juni 2012 - 21:32

    Lotte:

    Tof om te horen dat je al een beetje de stad in bent geweest! Reis dus ook wel goed gegaan? :-) Ben benieuwd naar al je verhalen!! XX

  • 19 Juni 2012 - 07:16

    Azzouz:

    Goeden avond/morgen/dag.
    ik ben niet de eerste maar wel de 2de denk ik die reageerd op wat je op de site heb gezet. niet veel fotos maar het belooft wat .Ik zou zeggen vooral genieten van de avontuur,het is inderdaad een andere wereld als je niet gewend bent. wees voorzichtig, goed uikijken, veel plaisier veel lol,en tot het volgende bericht. daag lieverd
    Azzouz.

  • 19 Juni 2012 - 09:02

    Jeroen:

    Cool Mirjam! We volgen je op de voet. Ben benieuwd wat je van de torens en de batu caves vindt...

  • 19 Juni 2012 - 09:03

    Jeroen:

    Misschien ben je er al geweest want het is bij jou natuurlijk al 5 uur 's middags nu ;-)

  • 19 Juni 2012 - 09:22

    Jannie:

    Waar een telefoon al niet goed voor kan zijn! :-) Leuk Mirjam, dat je ons op deze manier op de hoogte kan/wil houden van je belevenissen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 15195

Voorgaande reizen:

10 November 2018 - 24 November 2018

Chafik Mirjam & Samie naar Thailand!

17 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: