Laatste dagen op Langkawi en terug naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Laatste dagen op Langkawi en terug naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Laatste dagen op Langkawi en terug naar huis

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

04 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

De laatste dagen op Langkawi heb ik in een luxe resort doorgebracht. Nu zit ik, in een eetgelegenheid op Langkawi airport, te wachten tot mijn vliegtuig naar Kuala Lumpur vertrekt. Daar zal ik overstappen in een vliegtuig naar Amsterdam.
Na twee en een halve week heb ik wel weer zin in het normale leven... Familie, vrienden, werk en natuurlijk mijn eigen huis!! Ook heb ik zin in spinazie met aardappels, kaassoufflet en een eitje!!!! My favorite thing! ;) haha

Tot snel!!!

@ Gert Jan en Lianne ik zat in het Federal Villa Beach Resort... Helaas hadden ze geen internet, dus zie nu pas jullie vraag. Ik hoop dat jullie een goede terugvlucht hebben, wel thuis en geniet nog even van de laatste dagen!!!

  • 04 Juli 2012 - 10:35

    Mama:

    Hai Lieverd, goede vluchten en zie je morgenochtend op Schiphol:-) dikke kus X

  • 04 Juli 2012 - 11:43

    Pappa:

    Goede reis en ik zie je morgen

  • 04 Juli 2012 - 11:49

    Jannie:

    Op internet kan ik zien of je op tijd vertrokken bent en waar je ongeveer bent, leuk joh! nogmaals goede reis en tot snel!!! xxx

  • 04 Juli 2012 - 13:55

    Frank En Elly:

    Hai schat
    Waanzinnig leuke vakantie gehad met wat we hier lezen! Fantastisch!
    We zijn ook weer blij dat je naar huis komt hihihi Ik kan me voorstellen dat je andijvie en aardappeltje gaat missen. hihihi We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's
    tot gauw
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Juli 2012 - 05:04

    Lianne En GertJan:

    Hoi Mirjam, hopelijk heb je een goede terugreis gehad. Wij genieten nog van ons laatste dagje. Leuk je ontmoet te hebben en eetsmakelijk straks met je kaassoufflet.

    Groetjes, lianne en gertjan

  • 13 Juli 2014 - 21:15

    Leonie:

    Hoi Mirjam,

    Super leuk om je verslag te lezen!! Ziet er uit als een hele leuke reis! We zullen Kuala Lumpur de groeten doen zaterdag!

    Groet
    Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 595
Totaal aantal bezoekers 15198

Voorgaande reizen:

10 November 2018 - 24 November 2018

Chafik Mirjam & Samie naar Thailand!

17 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: