Tweede dag op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Tweede dag op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Tweede dag op Langkawi

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

01 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Jaja, ik heb toch nog iets te vertellen... ;) haha
Vanmorgen werd ik vroeg wakker en dacht ik naar het strand te gaan, om de hele dag niets anders te doen dan te hangen op het strand... ;) Maar helaas, het regende en onweerde :( Dus dat was een goed moment om naar Oriental Village te gaan. En ja hoor, ik heb visjes aan mijn voeten laten eten!!! Ze hadden een honger!!! Zodra ik met mijn voeten in het water ging, doken ze er bovenop! Gek gevoel joh! Het kietelt!!! (ik durfde ook eerst niet haha, het is toch gek om jezelf te laten aanvallen! ;)) Daarna nog even een nek en rug massage ;) (ze ging eerst op me staan, dus ik dacht ojee, maar het ging goed. Ze ging over op een normale massage :)) Ik was dus weer volledig ontspannen. Verder lekker rondgelopen en gegeten. Het weer leek op te klaren, dus ik ben terug naar het strand gegaan haha. Onderweg terug blokkeerde een aantal apen de weg. Dat was grappig om te zien. Ze zaten lekker gezellig op hun gemak midden op de weg te eten en naar je te kijken van wat kom jij doen??? Haha
Terug bij het hotel lekker op het strand gelegen. Er waren wel wat wolken en er stond wat wind vandaag, maar dat maakte het er niet minder op!!!
Nu ik dit verslag aan het typen ben, zit ik in het "internet hutje" en lopen de brutale hagedisjes gewoon over tafel!!! Hahaha zie de foto waar er net één tussen de rand bleef zitten en een nieuwsgierige net over de rand keek of hij het aandurfde :). Was nog best een klus om ze op de foto te krijgen haha.

Nu ga ik weer lekker slapen!!!

Tot snel!!! ;)

  • 01 Juli 2012 - 16:17

    Pappa:

    Hoi Kanjer, Lekker zo die visjes. Zo te zien zijn ze een stuk groter dan toen in Griekenland. Ik hoop voor je dat het weer de komende dagen beter wordt en dat je nog lekker naar het strand kan. Goeten, ook van Netty uit Struga. Trusten

  • 01 Juli 2012 - 16:42

    Mama:

    Zóóó de visjes waren zeker blij met jouw bezoek!! Die ene met dat toetertje is natuurlijk net niet te zien op de foto - tatatatataaaaa aanvallen!!- haha:-) Maar lijkt mij ook best wel een gek gevoel. ;-) en leuk die hagedisjes :-) Veel plezier nog en ik kijk uit naar je volgende verslag, voor nu welterusten,dikke kus X

  • 01 Juli 2012 - 20:15

    Priscilla:

    hoi hoi
    ja grappig he die visjes ( ik durfde eerst ook niet hahaha)
    jammer dat het dagje strand niet door ging misschien van de week nog. heb je nog andere leuke mensen ontmoet? sorry dat ik niet vaak op je verhaaltjes reageer me internet doet het echt KUT, HIJ LOOPT VAST OF IK HEB HELEMAAL GEEN BEREIK :( heel veel plezier nog en gelukkig voor ons kom je bijna terug. :) xxx van ons p.s. groetjes van mij familie.

  • 02 Juli 2012 - 02:58

    GertJan En Lianne:

    Hoi Mirjam, wat een prutweer vandaag he?! Wij wilden naar een strandje in t noorden en de kabelbaan doen maar met dit weer is het misschien een beter idee de oriental village te doen. Welk hotel zit jij eigenlijk. Wij nog 1 nacht in melati tanjung en gaan morgen naar het tree forest resort. Hopen dat het weer dan beter is....groetjes

  • 02 Juli 2012 - 06:59

    Jannie:

    Ik snap dat je in eerste instantie niet durfde, het zijn er wel héél veel, haha.
    En dan die apen, ik ben zo benieuwd naar je foto's!! Veel plezier nog met je verwonderen! :-)
    Dikke kus xxx

  • 02 Juli 2012 - 09:11

    Frank En Elly:

    Hai schat
    Wat een mega hoop visjes dat lijkt me een heel raar gevoel hahahahaha gelukkig zijn het geen haaien hahahahahaha En die massage is ook wel lekker! Een fanatastische vakantie heb je
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 02 Juli 2012 - 10:29

    Lotte:

    Lijkt me echt een heel grappig gevoel die visjes :-), dat wil ik ook wel, haha :-p. Die hagedisjes zijn echt schatiig om te zien. Hoop dat het vandaag iets mooier weer voor je is, zodat je alsnog lekker in de zon kan gaan liggen! Veel plezier, groetjes van Jasper ook nog!

  • 04 Juli 2012 - 07:26

    Jannie En Azzouz:

    Nou Mirjam, het zit er bijna op. Nog een paar uur en dan ga je weer richting Nederland. Bedankt voor je gezellige verhalen! We waren er een beetje bij. Een hele goede reis eerst naar Kuala Lumpur en dan naar huis. Dikke kus en tot snel! xxx

  • 04 Juli 2012 - 08:34

    Nicole:

    Hoi Mirjam goede terugreis en tot gauw! Ik ben heel benieuwd naar je "echte" verhalen!

  • 04 Juli 2012 - 10:12

    Henk En Mama:

    Jammer Mirjam voor je dat het de laatste dagen niet zulk mooi weer was, maar al met al heb je een hele bijzondere vakantie gehad:-) , als wij zo je verslagen lezen!!!! Zijn reuze benieuwd naar de foto`s :-) Goede terugreis en goede vluchten;-) zie je op Schiphol!! Dikke kus XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 15197

Voorgaande reizen:

10 November 2018 - 24 November 2018

Chafik Mirjam & Samie naar Thailand!

17 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: