Van Penang naar Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Van Penang naar Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Van Penang naar Langkawi

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

30 Juni 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zo eindelijk, het is gelukt om op internet te komen!!! Moest eerst de plek zoeken waar de WiFi was en toen maar raden wat het wachtwoord was... De man bij de receptie (die maar beperkt open is... ;)) had het gezegd, maar in plaats van "tot en met" had hij "tot" gezegd... Ja dan moet je alle opties maar proberen. Maar het is gelukt!!!

Vanmorgen moest ik om acht uur in de haven zijn voor de boot naar Langkawi. Hij vertrok om negen uur en kwam tussen twaalf en half één aan op Langkawi. Gelukkig was het een rustige vaart!! Het was alleen verschrikkelijk koud!! Eenmaal aangekomen was het lekker warm en ben ik met de taxi naar het hotel gegaan. Ik ben direct naar het strand gegaan en daar de hele middag gezeten!! Ik denk dat jullie na dit verslag niets meer moeten verwachten, want ik zal niet meer van dit strand af te slaan zijn deze komende dagen! (er valt dan ook weinig te schrijven...) Het is hier erg mooi en vanmiddag weer een adelaar zien vliegen! (denk ik, het was in ieder geval een hele grote roofvogel, ik heb een vage foto...) Zwevend boven de zee! Erg mooi om te zien.
Ik weet dat er hier in de buurt nog het een en ander te doen is, maar ik denk dat ik alleen nog maar op of om het strand te vinden ben! ;) Het enige wat ik nog wil doen is van die visjes aan m'n voeten laten eten!!! Dat lijkt me leuk! Ik heb hier in de buurt alleen nog niets gevonden, dus denk dat ik dan toch nog naar oriental village moet... Haha ;)

Nu ga ik lekker slapen!!

Tot snel!!! ;)

  • 30 Juni 2012 - 15:10

    Mama:

    Wat een geluk dat we nog even terug zijn gegaan voor je sjaal :-) ,want die had je dan toch wel nodig op die boot haha. En nu maar lekker genieten van het strand, het ziet er op de foto`s fastastisch uit!! Maar eerst lekker slapen, welterusten,dikke kus

  • 30 Juni 2012 - 16:03

    Pappa:

    Hoi Stoere dochter,

    Geniet er van en slaap lekker. morgen lekker die visjes aan je beneM. Knibbel, knabbel, wie zit er aan mij kuiten

  • 30 Juni 2012 - 21:42

    Jannie:

    Dit is weer eens wat anders dan drukke straten!! Mooie foto's, hoor! Gelijk heb je dat je op het strand gaat zitten. Hier is het weer niets, dus pakken wat je pakken kan, haha. Veel plezier!! xxx

  • 01 Juli 2012 - 09:25

    Jeroen:

    Nou cool! Lekker op het strand liggen en een beetje bijkomen van je reis. Klinkt erg goed! Maar oriental village is ook best leuk hoor als je daar toevallig nog heen gaat.
    Rust in ieder geval lekker uit daar, het is toch vakantie he ;-).
    XXX

  • 01 Juli 2012 - 11:46

    Lotte:

    Ziet er goed uit zeg!! En heerlijk rustig! Je hebt lekker het strand voor je alleen, lijkt het :-). Je hebt veel gedaan, dus nu kan je wel lekker de tijd nemen om tot rust te komen. Geniet ervan!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15194

Voorgaande reizen:

10 November 2018 - 24 November 2018

Chafik Mirjam & Samie naar Thailand!

17 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: