Van Cameron Highlands naar Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Van Cameron Highlands naar Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Van Cameron Highlands naar Penang

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

28 Juni 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal!!

Inmiddels ben ik gearriveerd in Penang. Vanmorgen om 8.00 uur had ik de bus. Gelukkig was het een grote bus en waren er geen bijzonderheden. Om 14.00 uur kwam ik aan in mijn hotel. Hier heb ik even gerelaxt en daarna ben ik het kaartje voor de boot gaan regelen (dan heb ik dat maar vast gedaan). Verder ben ik wat rond gaan lopen in de buurt. Toen weer even terug naar het hotel en rond een uur of zes naar Little India gegaan. Een wijk een aantal blokken verderop. Was weer leuk om te zien. Na hier wat rondgelopen te hebben, heb ik weer lekker noodles gegeten en ben ik weer terug gegaan naar het hotel. Nu ga ik lekker slapen!!

Tot snel!!!

  • 28 Juni 2012 - 15:42

    Pappa:

    weltrusten kanjer

  • 28 Juni 2012 - 21:42

    Henk:

    Leuke verhalen Mirjam
    Groeten Henk

  • 29 Juni 2012 - 13:53

    Lotte:

    Relax lekker, dan heb je weer lekker veel energie voor de komende dagen! :-)

  • 03 Juli 2012 - 20:16

    Priscilla:

    die foto grappig!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 15193

Voorgaande reizen:

10 November 2018 - 24 November 2018

Chafik Mirjam & Samie naar Thailand!

17 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: