Tweede dag in Taman Negara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu Tweede dag in Taman Negara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Twilt - WaarBenJij.nu

Tweede dag in Taman Negara

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

24 Juni 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag een rustig dagje. Ik werd om 9.00 uur in de lobby verwacht voor een boottocht naar de Lata Berkoh Waterfalls. Het was een tocht van ongeveer tien minuten in heel ondiep water, dus je voelde soms de stenen onder de boot schaven. Toen nog tien minuten lopen en we waren er. Het was er erg mooi. In eerste instantie waren mijn guide en ik alleen, maar na ongeveer een kwartier kwam er een groep. Dit was een groep medewerkers van de Universiti Teknologi MARA. Een lol dat ze met elkaar hadden joh! Echt leuk. Een van de jongens wilde met mij op de foto. Wanneer zij op de foto gaan, maken ze met hun handen een Peace teken en dat deed ik dus ook maar... Dat vonden ze helemaal leuk! hahaha. Daar nog even met elkaar gezeten, zij (althans de mannen, de vrouwen wilde niet. Ik ook niet, veeeel te diep ;) ) hebben nog even gezwommen en na enige tijd ben ik weer terug gegaan. Onderweg terug nog even gestopt om vissen te voeren. Veel vissen joh! Zilvergrijze en oranje. De oranje (de Golden Mahseer) schijnt erg duur te zijn en ook lekkerder dan de grijze. Daarna zijn we terug gegaan naar het dorp. Daar een busticket voor morgen gekocht. Ik kon kiezen om eerst met de boot te gaan en dan vanuit Kuala Tembeling met een bus naar Cameron Highlands of een directe bus naar Cameron Highlands. Voor het laatste heb ik gekozen. Toen terug naar het resort voor de lunch. De rest van de dag waren er geen activiteiten. Ja vanavond een Night Safari, maar daar heb ik geen zin in. Ik ga lekker op tijd naar bed en mijn boek lezen, daar heb ik zin in! ;)
Tijdens de lunch vroeg een man van de Universiti Teknologi MARA of ik bij hen wilde komen zitten. Dat was gezellig, over van alles gesproken. Nu ben ik net terug van het diner en heb ik wederom nog even gesproken met een van de mannen van de groep. Daar zagen we nog wilde zwijnen!
Vandaag was rustig, maar wel weer leuk!

Morgen naar Cameron Highlands! Ik ben benieuwd!

Tot snel!!! ;)

  • 24 Juni 2012 - 14:18

    Pappa,:

    Hoi Lieve Dochter,

    Ik blijf me over je verwonderen. Ik ving het allemaal erg knap wat je doet en ik ben zeer benieuwd naar alle foto's en verhalen. Tot morgen en een goede reis.

  • 24 Juni 2012 - 14:19

    Pappa:

    Ving=vind

  • 24 Juni 2012 - 15:41

    Mama:

    Leuk verslag weer Mirjam.
    en 1,2,3,4 dat zijn zeker mieren??
    goede doorreis naar de Cameron Highlands!! love you,dikke kus.

  • 24 Juni 2012 - 18:36

    Jeroen:

    Hoi Mirjam,

    Ziet er weer goed uit. Goede reis morgen naar de Cameron Highlands. Weet zeker dat je dat ook leuk gaat vinden.

    XXX

  • 24 Juni 2012 - 19:09

    Patries:

    Hi meis, wat een geweldige reis moet jij beleven zeg!! Geweldig... Leuke verslagen met leuke foto's! Leuk om je vakantie zo mee te mogen maken. Geniet er nog maar lekker van, ennuh wij blijven je volgen! Tot snel... Liefs patries

  • 24 Juni 2012 - 20:49

    Jannie:

    Mooi verhaal weer Mirjam en leuke foto's. Ik ben benieuwd naar de rest. Straks een goede reis en nog veel plezier!! Dikke kus xxx

  • 25 Juni 2012 - 06:00

    Nicole:

    Hoi Mirjam, wat maak jij een superleuke reis! Geniet van alles wat je meemaakt!

  • 26 Juni 2012 - 21:55

    Lotte:

    Leuk om ook al die foto's te zien! Goed te lezen dat je ook leuke mensen ontmoet hebt :-). En inderdaad als je geen zin hebt, moet je ook gewoon lekker "thuis"blijven :-) Have fun!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mirjam

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15197

Voorgaande reizen:

10 November 2018 - 24 November 2018

Chafik Mirjam & Samie naar Thailand!

17 Juni 2012 - 05 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: